NO.MAD Talks deschide discutia despre provocarile creatorilor de continut pe 23 noiembrie, la cea de-a treia editie a evenimentului online Pandemia Made Me Do It

Dupa ce a dat cuvantul freelancerilor si antreprenorilor care si-au impartasit lectiile invatate in pandemie, NO.MAD Talks abordeaza nisa creatorilor de continut la Pandemia Made Me Do It 3.0, eveniment online care va avea loc pe 23 noiembrie, de la 18:30, online. Cinci reprezentanti ai publicatiilor si trei bloggeri vor povesti despre provocarile intampinate in 2020 intr-un format nou de discutie pentru care sunt disponibile bilete pe Eventbook.

Despre strategie editoriala, psihologia cititorilor si adaptarea la schimbarea de paradigma

In 2020, meniul de continut al publicatiilor din Romania a suferit schimbari importante, in nevoia de a fi alaturi de cititorii lor in noul context si in provocarea de a pastra linia editoriala. Care au fost subiectele care au avut cel mare impact si cele retrase, despre reactia cititorilor, spinoasele aspecte financiare si planurile de viitor povestesc Alina Aliman, redactor – sef al A List Magazine, Irina Markovits, editor sef si Clementina Anghelache, publisher la Psychologies Romania, Ioan Big, publisher la Zile si Nopti si Anda Docea, jurnalist la Dilema Veche.

Continutul aduce comunitatea sau comunitatea determina continutul?

La al doilea panel al evenimentului Pandemia Made Me Do It 3.0 se va aborda strategia de continut pe nise si vor raspunde la intrebari Ovidiu Muresanu, creator The Stories of O si blogger (http://www.ovidiumuresanu.com/), Mihaela Sava, blogger culinar (https://laprajiturela.ro/) si Cristina Otel, trainer, Life Design Coach si blogger (https://www.cristinaotel.ro/). Cei trei invitati vor povesti despre cum si-au adaptat continutul, despre ce au comunicat cu publicul lor si ce idei noi au dezvoltat.

Evenimentul va avea loc online, pe Zoom, iar biletele sunt in numar limitat, la pretul de 35 lei si se pot achizitiona de pe Eventbook. Contravaloarea integrala a biletelor va fi directionata catre campania de crowdfunding a noii platforme Kind Market accesibilizata pentru nevazatori de pe Galantom.

Parteneri media: Radio Guerrilla, Iqads, Start-up.ro, The Institute, Igloo, PRwave, Iqool, Zile si Nopti, The Trends, Munteanu, Kreatoria, Romania Pozitiva, Feeder.

Despre NO.MAD Talks

NO.MAD Talks este un proiect ce incurajeaza oamenii sa lucreze pe cont propriu, sa-si descopere pasiunea si sa o transforme in job. Primul eveniment a avut loc in iunie 2018 si a pornit de la initiativa Iunietei Sandu, care si-a dorit sa creasca comunitatea de freelanceri si antreprenori din Bucuresti. In aprilie 2020 a luat nastere Kind Market, platforma de schimb de servicii si produse intre freelanceri si antreprenorii locali, proiect menit sa aduca impreuna si sa faciliteze colaborarea intre doua categorii complementare, menite sa se apropie si sa isi aduca valoare impreuna. Printre initiativele recente ale proiectului NO.MAD Talks se afla si Healthy Freelancer, un concept foarte necesar, ce aduna momentant primele pachete de asigurari medicale gandite special pentru freelanceri, urmand sa fie adaugate discounturi si pachete in zona de sanatate fizica si mentala.