Magmatik, un rebranding semnat de Rusu+Borțun Brand Growers

Agenția de consultanță, design și retorică de brand Rusu+Borțun Brand Growers a realizat rebrandingul magazinului My House, care va fi de acum cunoscut sub numele Magmatik. Relansat în martie și destinat obiectelor autentice de lux, pe Calea Dorobanți nr.168, Magmatik aduce clienților branduri de lux precum: Lalique, Hermes, Christofle, Rosenthal, Versace, Sambonet, Rivolta Carmigniani, Villeroy&Boch, și propune, în exclusivitate, alte două branduri frantuzești de lux, Ercuis și Raynaud.

Clientul a avut o viziune curajoasă și și-a dorit să construiască un brand în categoria retail de lux, un brand care sa reflecte o filosofie de viață, un manifesto dedicat luxului autentic, deloc ostentativ.

Prin urmare, abordarea agenției a putut să fie diferită și si-a propus să repoziționeze un magazin iconic din București (la care oamenii se refereau ca la magazinul Rosenthal) într-un concept store, o destinație care să se concentreze pe experiența clientului si pe autenticitatea poveștilor de craftmanship ale brandurilor etalate acolo, care pot să inspire o adevărată filosofie de viață.

„Împărtășim aceleași valori cu clienții noștri, stăm lângă ei și businessurile lor mult timp și înainte și după proiectul de construcție de brand, avem experiențe antreprenoriale și de management și ne implicăm foarte mult în multe detalii din business. După finalizarea identității ne bucurăm că rămânem alături de antreprenori oferind consultanță în zona de marketing și manifestare de brand,” a declarat Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & CEO la Rusu+Borțun.

Numele Magmatik are drept inspirație cuvântul magma (sursa primară si esența lucrurilor), iar brandul își propune să aibă o perspectivă mai profundă asupra luxului, văzut ca filosofie de viață, nu ca o semnalizare a unui status social. Își dorește să coaguleze în jurul lui o comunitate de clienți care cred în valorile brandului și de artiști români care vor crea plecând de la premisele pe care Magmatik le expune. Primul pas a fost participarea Magmatik în cadrul Romanian Design Week 2023 prin expoziția “The Profound Side of Luxury”.

„Magmatik își propune să fie un brand-manifest care să încurajeze o altfel de experiență a luxului. Scopul brandului este să inspire clienții săi să regândească felul în care percep luxul, nu ca pe o atitudine de show-off, ci ca pe o întoarcere la esența lucrurilor, la poveștile autentice din spatele obiectelor create de branduri celebre,” a declarat Andrei Calagiu, unul din cei doi antreprenori, co-fondator al acestui business.

Echipa Rusu+Borțun Brand Growers implicată în acest proiect a fost alcătuită din Alina Tudose, Răzvan Chifu și Cătălin Rusu, iar echipa Magmatik din Maria Calagiu, Andrei Calagiu, Mirela Tanasin Sartore, Vlad Oancea și Alex Keler.

Despre Rusu+Borțun Brand Growers

R+B Brand Growers este un proiect antreprenorial cu focus pe construcție de brand și business. Toți clienții agenției au un element în comun: sunt companii care sunt ghidate de spiritul antreprenorial. Exemplu: Bittnet Group, cel mai dinamic grup de tehnologie din România, pentru care agenția a realizat rebrandingul de grup și cel al companiei Dendrio, Franchwise, cel mai mare business de consultanță în francize din România, IdeoIdeis, brandul care manifestează pentru exprimarea artistică a adolescenților sau Metaminds, businessul de tehnologie inovativ.

În 2021, business-urile Rusu+Bortun au depășit 20 milioane de lei cifre de afaceri. Fondat în 2008, Rusu+Borțun este un brand hybrid care crede în mixul armonios dintre gândire strategică, tehnologie, creație și spirit antreprenorial. În portofoliul agenției de publicitate se află clienți precum: Electrica Furnizare, Biofarm, Mandy Foods, Alka Group (Stretto, Plug In), Trutzi Group (Trutzi Real Estate, Trutzi Construct, Vivasy, Avanera), Alexander Hughes (global), Superbet, Magic Jackpot, Unilever (Urban Monkey), ING Tech România sau Romanian Interior Design Association.

Portofoliul agenției de consultanță, design și retorică de brand Brand Growers numără proiecte identitare pentru GTC (Spatio), Alka Group, Morad Group, Bittnet Group, Boutique Cadeaux, Liliac Winery, Ideo Ideis, Carmistin (La Provincia), Superbet Group (Investimental, Eazy Insurance), Fares, Fabrica de Bere (Zăganu), Metaminds, Trutzi Group sau ZYX Media Group (HotNews, ZYX Books).