Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, anunță lansarea campaniei de vânzare sustenabilă a brazilor naturali de Crăciun, pentru al optulea an consecutiv. Prin această inițiativă, devenită deja o tradiție în cadrul Leroy Merlin, compania se implică direct în diminuarea impactului asupra mediului înconjurător, încurajându-și clienții să returneze brazii uscați după sărbători pentru a fi transformați în produse prietenoase cu natura.
Pentru anul acesta, compania estimează vânzarea sustenabilă a peste 100.000 de brazi naturali. Clienții Leroy Merlin pot alege dintr-o gamă foarte diversă de tipuri de brad natural, în funcție de preferințele acestora în ceea ce privește înălțimea, soiul, desimea sau coroana. De asemenea, prețul pentru un brad natural tăiat, cu o înălțime cuprinsă între 100 și 130 cm pornește de la 32.99 lei. Brazii naturali pot fi cumpărați atât din magazinele fizice Leroy Merlin, dar și prin comandă online cu livrare la domiciliu în 1-3 zile lucrătoare sau prin serviciul Rezervă și Ridică.
Toți cei care achiziționează un brad natural de Crăciun din rețeaua de magazine Leroy Merlin sau din magazinul online www.leroymerlin.ro, au opțiunea să îl returneze în cel mai apropiat magazin al retailerului în perioada 05.01-15.01.2023, urmând a fi răsplătiți cu un voucher în valoare de 25 lei.
Voucher-ul poate fi emis după returnarea bradului uscat în cuvele special amenajate din curtea magazinelor Leroy Merlin, în baza cardului digital de client care atestă cumpărarea produsului. Acesta este valabil atât pentru cumpărături în magazinele fizice Leroy Merlin, cât și pentru produsele achiziționate prin serviciul Rezervă și Ridică, dar și pentru comenzi online în perioada 5.01-12.02.2023.
„De opt ani ne dorim să fim împreună cu clienții noștri responsabili și de Crăciun, prin returnarea bradului uscat în magazinele Leroy Merlin pentru a fi reutilizat în scopuri sustenabile. Îi încurajăm pe toți să fie parte din campania noastră cu rol în protejarea mediului, printr-un gest simplu, de a oferi o a doua șansă bradului și după Crăciun. Ne bucură că de la an la an numărul celor care se implică activ în inițiativa noastră crește semnificativ și le mulțumim tuturor celor care au făcut deja o tradiție în a returna bradul uscat la finalul sărbătorilor”, a declarat Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România.
Grija pentru mediul înconjurător este una dintre prioritățile Leroy Merlin România, astfel toți brazii comercializați de retailer provin din pepiniere special create pentru plantarea și creșterea brazilor de Crăciun. Pepinierele sunt amplasate exclusiv pe terenuri agricole întinse pe zeci de hectare, contribuind astfel la diminuarea emisiilor de dioxid de carbon prin însăși existența lor. Inițiativa de sustenabilitate a companiei se alătură seriei de acțiuni dedicate atingerii obiectivului Grupului ADEO, din care face parte retailerul, de a scădea cu 20% impactul emisiilor de dioxid de carbon până în 2025.
În luna ianuarie a acestui an, circa 40.000 de brazi uscați au fost colectați prin campania de reutilizare organizată de Leroy Merlin. Toți brazii colectați au fost mărunțiți și transformați în peleți (combustibil ecologic) și compost (îngrășământ pentru grădini sau terenuri agricole), devenind o alternativă importantă la combustibilii convenționali.
Despre Leroy Merlin
Leroy Merlin este liderul european al pieței de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe construcții, decorațiuni și grădinărit. Companie inovatoare din cadrul ADEO, Leroy Merlin deține 800 de magazine în 15 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud. Peste 115.000 de colegi fac parte din familia Leroy Merlin. Aflată într-un progres constant, compania ADEO a devenit cea mai mare companie franceză de pe piața internațională. În prezent, companiile grupului ADEO sunt recunoscute peste tot în lume prin numeroasele premii “Great Place to Work Institute”.
În România funcționează 20 magazine Leroy Merlin, cu peste 3000 de angajați în 14 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea și Târgoviște.
Filmul „Anul Nou care n-a fost”, premiat în festivaluri internaționale și...